fbpx

BLCS Fuel Optimizer ammattikäyttöön

Kotimainen polttoaineiden lisäaine!

 

100% Tyytyväisyystakuu!

 

BLCS Fuel Optimizer-tuoteperheeseen kuuluu Diesel Booster ja Bensiini Booster, jotka tuovat säästöä ja toimintavarmuutta polttoaineen käyttöön. Suomessa valmistettujen tuotteiden taustalla on Hardatec Oy. Yrittäjä Petteri Harju on toiminut aiemminkin raskaan kaluston parissa. Luovuttuaan edellisen yrityksensä omistajuudesta vuonna 2016 hän perusti Hardatecin, joka aloitti 2018 nykypolttoaineiden aiheuttamia ongelmia poistavien tuotteiden maahantuojana sekä myyjänä. Käyttäjiltä saadun palautteen perusteella yritys on nyt ottanut seuraavan askeleen, kun omat, Suomessa valmistetut tuotteet on tuotu markkinoilleviime vuoden
loppupuolella.

– Löysimme yhteistyökumppaneiksi maailman johtavia raaka-ainevalmistajia, joiden kanssa yhteistyössä kehitimme tuotteet, jotka ottavat huomioon sekä vanhan, että uuden moottoriteknologian tarpeet. Ympäristöystävällisyyden ja kustannustehokkuuden merkitys korostuu jatkuvasti, Harju kertoo. BLCS Fuel Optimizer-tuotteet tuovat käyttäjille säästöä polttoainetaloudellisuudessa, sekä huolto- ja korjauskustannuksissa.

– Diesel Boosterin käyttö nostaa setaanilukua noin 3 yksikköä, mikä parantaa polttoainetaloudellisuutta ja kylmäkäynnistysominaisuuksia. Lisäksi tuote puhdistaa, voitelee ja suojaa moottoria sekä polttoainejärjestelmää, mikä auttaa vähentämään kalliita huolto- ja korjauskustannuksia, Harju selventää. Bensiini Booster -lisäaine puolestaan auttaa polttoainetta palamaan täydellisemmin antaen enemmän voimaa sekä puhtaamman ja tehokkaamman palotapahtuman. Lisäaine toimii myös pehmusteena vaimentaen venttiilien iskut ja voitelee sekä puhdistaa koko polttoainejärjestelmän.

 

Testattua laatua – taattua säästöä!

 

BLCS Diesel Booster-lisäaineteknologiaa on testattu Scanian R420 Euro5 -kuormaautolla.

– Pidämme Scania-testiä erittäin tärkeänä ja merkittävänä tuotteemme kannalta. Testi on vakuuttava, sillä käytetty Scania kuormaauto oli uudehko ja pieniruokainen. Pienestä kulutuksesta on vaikea ottaa isoa määrää pois. Testi kuitenkin osoittaa tuotteen käytön tarpeellisuuden ja hyödyllisyyden jo pelkästään polttoainetaloudellisuutta ajatellen, ottaen huomioon aineen käyttökustannuksen. Hiilidioksidipäästöt ja polttoaineenkulutus mitattiin ennen testiä ja 15 000 kilometrin ajon jälkeen, kun diesel boosteria oli lisätty
polttoaineeseen, Harju kertoo. Testissä saavutettu hyöty oli 3,1 prosenttia. Samalla testattiin lisäaineen vaikutusta injektorin virtaukseen ja ruiskutuskuvaukseen, jotka tehtiin niin ikään ennen ja jälkeen ajon. Tämä osoitti polttoaineen ruiskutuksen optimoinnin, sekä paremman toistettavuuden ja injektorin sulkemisajan lyhenemisen.

– Tämä liittyy selvästi injektorin suuttimen reikien puhdistumiseen ja parempaan neulaohjaukseen, mikä johtaa polttoaineen palamisen optimointiin. Parhaiten tämän havaitsee kuvista, kun vertaa suuttimia ja suodattimia, ilman lisäainetta ja lisäaineen kanssa. Tuotteemme ovat testattua ja tutkittua laatua kolmansien osapuolien toimesta. Tuotteisiin tehtyihin testituloksiin voit tutustua verkkosivuillamme, Harju jatkaa. Luotto tuotteeseen on vahva, sillä Hardatec antaa uudelle tuoteperheelle 100 % tyytyväisyystakuun.

– Olemme niin varmoja tuotteistamme, että lupaamme rahat takaisin, mikäli et ole tyytyväinen tuotteeseen. Asiakkailta saatu palaute on ollut loistavaa. Asiakkaat ovat kiitelleet polttoaineainetaloudellisuuden parantumisesta, sekä korjaus- ja huoltokulujen pienentymisestä. Tietenkin tuote on myös kohdannut epäilyjä ja epäuskoa, mutta käyttäjäkokemukset ja vakuuttavat tuotetestit ovat myös saaneet epäilevät asiakkaat luottamaan tuotteeseemme, Petteri Harju toteaa.

Diesel Boosteria on testattu Scanian R420 Euro 5-kuorma-autolla. 15000 km:n testissä saavutettu hyöty polttoaineenkulutuksessa oli 3,1%. Yrittäjä Petteri Harjun mukaan Diesel Boosterin käyttö nostaa setaanilukua noin kolme yksikköä.Harju toteaa. Sekä dieselin että bensiinin lisäaineita on saatavilla 12 pullon erissä suoraan yrityksen verkkokaupasta. Yksi puolen litran pullo riittää noin 500 litraan polttoainetta. Lisäksi diesel boosteria on saatavilla viiden litran kanisterissa.

– Me keskitymme raskaan kaluston toimialoihin, kuljetussektorin lisäksi tuotteemme soveltuvat metsäkoneisiin, maanrakennusalalle ja myös maatalouskoneisiin.

Raskaiden ajoneuvojen polttoainetalous taulukko

Diesel Boosteria on testattu Scanian R420 Euro 5-kuorma-autolla. 15000 kilometrin testissä saavutettu hyöty polttoaineenkulutuksessa oli 3,1%.

Julkaistu MetsäTrans lehdessä, 3/2021

Contact us if you have more questions!

myynti@blcs.fi
+358 40 7159 319

Petteri Harju

Jätä yhteydenottopyyntö

New Field