Diesel Booster
BLCS DIESEL BOOSTER
Tehoa, säästöä ja ekologisuutta – Suomesta!
Raskaan kuljetus- ja työkaluston taloudellisuutta ja ympäristöystävällisyyttä punnittaessa, ovat huoltokustannusten pienentäminen ja polttoaineen kulutuksen vähentäminen aina keskiössä. BLCS Diesel Booster on luotu säästämään sekä rahaa, että luontoa – 100%:n tyytyväisyystakuulla
Miten BLCS toimii?
Yksinkertaisesti – BLCS vahvistaa moottorin hyötysuhdetta, jolloin sekä polttoainekustannukset että päästöt pienenevät ja ajoneuvon kylmäkäynnistysominaisuudet parantuvat. Tämä saavutetaan nostamalla dieselpolttoaineen setaanilukua, eli parantamalla syttymisherkkyyttä noin 3 yksikköä.
Tuote on nelitoiminen, eli se parantaa polttoaineen laatua, puhdistaa, voitelee ja suojaa – jolloin polttoaine palaa tehokkaammin ja samalla kalliit, usein turhatkin korjaus- ja huoltokustannukset pienenevät koko moottorin ollessa paremmassa iskussa.
Mitkä ovat BLCS:n hyödyt?
BLCS on kehitetty yhteistyössä johtavien raaka-aine valmistajien kanssa. Se on taatusti markkinoiden tehokkain tuote jonka tehoainepitoisuus on korkein verrattuna samankaltaisiin seoksiin.
- Parantaa polttoaineen laatua ja säilyvyyttä, sekä voitelua
- Optimoi moottorin toimintaa ja parantaa tehoa
- Puhdistaa ruiskutusjärjestelmän ja palotilan
- Pidentää syöttöpumppujen ja suuttimien sekä hiukkassuodattimien elinikää
- Voitelee ja puhdistaa pakokaasun takaisinkierrätys- eli EGR-venttiilin
- Vähentää haitallisia pakokaasupäästöjä
- Vähentää karstan muodostumista ja poistaa jo muodostunutta
- Vähentää dieselin vaahtoamista entuudestaan
- Estää polttonesteen hapettumisen ja neutraloi haitalliset, happamat yhdisteet tankissa
- Estää bakteerikasvuston synnyn
- Erottaa veden polttonesteestä
- Toimii sekä vanhan että uuden moottoriteknologian kanssa.
- Helppo käyttää ja annostella
Kotimainen tuote joka lunastaa sen mitä lupaa – 100%:n tyytyväisyystakuu!
PUHDISTAA, VOITELEE JA SUOJAA
Kuinka paljon voin säästää Diesel Boosterin avulla?
Raskaiden ajoneuvojen polttoainetalous
BLCS Diesel Booster lisäaineteknologian avulla saavutettiin polttoainetaloudellinen hyöty, kun sitä käytettiin raskaassa ajoneuvossa. Tulokset osoittavat, että saavutetut hyödyt 15 000 km:n testiajolla ovat -3,1% co2 -päästöistä ja polttoaineenkulutuksesta lisäaineellisen polttoaineen avulla.Testissä käytettiin Scania R420 Euro V -kuorma-autoa; CO2 ja polttoaineenkulutus mitattiin ennen testiä ja 15 000 km:n ajon jälkeen testiradalla BLCS Diesel Booster -lisäaineteknologiaa sisältävällä polttoaineella.
Testattiin myös polttoaineen lisäaineen vaikutus injektorin virtaukseen ja ruiskutuskuvaukseen, joka tehtiin ennen 15000 kilometrin testiajoa ja sen jälkeen. Injektorin suorituskyvyn tarkastelu osoitti polttoaineen ruiskutuksen optimoinnin sekä paremman toistettavuuden ja injektorin sulkemisajan lyhenemisen. Tämä liittyy selvästi injektorien sisäiseen puhdistukseen (injektorin suuttimen reiät) ja ulkoiseen (parempi neulaohjaus), mikä johtaa polttoaineen palamisen optimointiin.
BLCS Diesel Booster suorituskyky!
(HSDI) Diesel moottori
Puhdistustehon testaus – Neulan jumiutuminen
Peruspolttoaineen ja lisäaineellisen polttoaineen suorituskyvyn suorassa vertailussa tulokset osoittavat, että BLCS Diesel Booster -lisäaineen puhdistusteknologia on estänyt neulan jumiutumisen suuttimeen kyseisessä testissä.
Puhdistustehon testaus – Tehohäviö
CEC F-98-08 -testimenetelmän mukainen testaus on suoritettu BLCS Diesel Booster -lisäaineella suositellulla sekoitussuhteilla.
Kerätty data referenssipolttoaineella, Diesel DF79 johon sekoitettuna 1ppm sinkkiä, on esitetty oheisessa diagrammissa.
Puhdistustehon testaus – Tehon palautus
Puhdistustehon testaus on suoritettu myös tehon palautumisnopeuden määrittämiseksi lisäaineen suositeltua sekoitussuhdetta käyttäen.
Testi on suoritettu käyttämällä CEC -referenssipolttoainetta DF79, johon on sekoitettu 1ppm sinkkiä.
Nopea puhdistusteho jopa 100 %:n tehon palautusprosentti 4-6 tunnin sisällä.
Kuten datasta voidaan todeta, puhdistusteho ja tehon palautus saavutetaan BLCS Diesel Booster -lisäainetta käyttämällä.
Setaaniluvun korotus
Testauksessa lisäaineena käytettiin BLCS Diesel Boosteria sekoitussuhteella 500 ml/500L.
Setaaniluvun nosto oli n. 3 yksikköä.
Polttoaineen setaaniluvun nosto johtaa päästöjen välittömään vähenemiseen ja kulutuksen pienenemiseen. Taulukossa esitetään peruspolttoaineesta saatu hyöty, joka saavutetaan BLCS Diesel Booster-lisäainetta käyttämällä.
Kiihtyvyyden parantaminen
BLCS Diesel Booster-lisäaineen tarjoaman erinomaisen suorituskyvyn ansiosta saavutetaan paljon muitakin lisäetuja. Seuraavan osion data havainnollistaa parannuksia kiihtyvyydessä, joka havaittiin BLCS-lisäainetta sisältävää polttoainetta käytettäessä. Suoritepaikkana käytettiin suljettuja tieosuuksia ja testiympäristöä. Testi on suoritettu erilaisia kuormitustilanteita, tieosuuksia ja olosuhteita hyväksikäyttäen.
Jotta dataa saatiin kerättyä riittävästi erilaisista kuormitustilanteista. Ajoneuvon kiihdytysajat mitattiin ja verrattiin sekä peruspolttoainetta että lisäaineellista polttoainetta käyttäen. Tyypilliset tulokset BLCS Diesel Booster- lisäaineelle on tiivistetty diagrammissa.
Oheisesta kaaviosta voidaan nähdä, millä tavoin kiihtyvyysajan johdonmukainen parannus saavutetaan. Jopa 9 % parannus kiihtyvyydessä BLCS Diesel Booster- lisäainetta käytettäessä.
Suodattimen puhtaus
Ota yhteyttä
myynti[at]blcs.fi
+358 40 7159 319